Turizm, Seyahat ve Eğlence Hizmetleri Bölümünün (2021-2025 Yılları Arasını Kapsayan) Stratejik Planı Performans Göstergeleri
STRATEJİK AMAÇ 1: Ar-Ge ve yenilikçilik faaliyetlerini geliştiren bir program olmak
Stratejik Hedef 1.1. : Akademik beceri, nitelik ve etkin araştırma yapabilme kapasitesini artırmak
Stratejik Hedef 1.2. : Katma değer yaratacak bilimsel çalışmalara ev sahipliği yapmak
Stratejik Hedef 1.3. : Girişimcilik ve yenilikçilik üzerine eğitim faaliyetleri yapmak
Performans Göstergeleri: |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
2023 H |
2023 B |
2024 H |
2024 B |
2025 H |
2025 B |
Yurtiçi destekli proje sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Yurtdışı destekli proje sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
SCI, ESCI, SSCI ve AHCI endeksli makale sayısı |
1 |
7 |
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
SCI, ESCI, SSCI ve AHCI endeksli dergilerde atıf sayısı |
2 |
4 |
4 |
|
6 |
|
8 |
|
10 |
|
Girişimcilik ve inovasyon üzerine verilen eğitim sayısı |
1 |
1 |
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|
STRATEJİK AMAÇ 2: Seyahat ve turizm alanında eğitim ve öğretim faaliyetlerinin kalitesini artırmak
Stratejik Hedef 2.1. : Öğretim elemanlarının eğitici ve öğretici niteliklerini geliştirmek
Stratejik Hedef 2.2. : Eğitim-öğretim programlarının altyapısını geliştirmek
Stratejik Hedef 2.3. : Eğitim-öğretim planına farklı alanlardan ders ve uygulamalar koymak
Stratejik Hedef 2.4. : Program öğrencilerinin öğrenme istek, kapasite ve memnuniyetlerini geliştirmek
Performans Göstergeleri: |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
2023 H |
2023 B |
2024 H |
2024 B |
2025 H |
2025 B |
Erasmus, Mevlana, Farabi’den faydalan öğrenci sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Oryantasyon eğitim sayısı |
1 |
1 |
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Ders dışı düzenlenen saha çalışma sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
İş yaşamına hazırlık kurs sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Öğretim elemanlarının kurum içi/dışı aldığı eğitim sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Doktora eğitimini tamamlayan öğretim elemanı sayısı |
0 |
|
1 |
|
2 |
|
1 |
|
0 |
|
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|
STRATEJİK AMAÇ 3: Programın toplum ve çevre yararına hizmetlerini geliştirmek
Stratejik Hedef 3.1. : Programın topluma yönelik hizmetlerin niceliği ve kalitesini geliştirmek
Stratejik Hedef 3.2. : Programda çevre yararına sürdürülebilir proje ve uygulamalar geliştirmek
Stratejik Hedef 3.3. : Bölgenin jeoiktisadi ihtiyaçları doğrultusunda faaliyetler yapmak
Stratejik Hedef 3.4. : Kamu ve özel sektörle ortak faaliyetler yapmak
Performans Göstergeleri: |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
2023 H |
2023 B |
2024 H |
2024 B |
2025 H |
2025 B |
Sosyal sorumluluk uygulamaları sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Çevre yararına düzenlenen faaliyet sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|
STRATEJİK AMAÇ 4: Programın tanınırlığını geliştirmek ve kurumsallaşmayı kuvvetlendirmek
Stratejik Hedef 4.1. : Paydaşlarla olan ilişkileri etkin kılmak
Stratejik Hedef 4.2. : Öğrenciler ve mezunlarla ortak faaliyetler yapmak
Stratejik Hedef 4.3. : Programın kurumsal görünürlüğü artırmak
Stratejik Hedef 4.4. : Programın kurum kültürünü korumak, geliştirmek ve sürekliliğini sağlamak
Stratejik Hedef 4.5. : Program içi memnuniyet, iletişim ve iş birliğini geliştirmek
Performans Göstergeleri: |
2021 H |
2021 B |
2022 H |
2022 B |
2023 H |
2023 B |
2024 H |
2024 B |
2025 H |
2025 B |
Program öğretim elemanlarının ulusal ve uluslararası sempozyum, kongre ve konferans katılım sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Mezunlar günleri/etkinlik sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Sektörel Teknik gezi sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Kariyer Günleri etkinlik sayısı |
1 |
1 |
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
Sektörle Tanışma günleri/konferans/ziyaret sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Program danışma kurulu toplantı sayısı |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
Değerlendirme: Anket |
|
|
|
|
|
H: Hedeflenen; B: Başarılan
Seyahat Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümü Stratejik Plan Değerlendirme Anketi |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Bilimsel birçok etkinlik düzenlenmektedir |
|
|
|
|
|
Girişimcilik ve inovasyon üzerine toplantılar yapılmakta ve eğitimler verilmektedir |
|
|
|
|
|
Oryantasyon eğitimlerinin faydalı olduğunu düşünmekteyim |
|
|
|
|
|
Erasmus, Mevlana, Farabi programları ve bölümün ikili işbirlikleri konularında bilgi sahibiyim |
|
|
|
|
|
Özel sektörle tanışma günleri ve iş yaşamına hazırlık kurslarından yararlanma durumunuzu değerlendiriniz |
|
|
|
|
|
Bölümden mezun olan meslektaşlarımızla tanışma fırsatı buldum |
|
|
|
|
|
Ders dışı düzenlenen saha çalışması ve gezilere katılma fırsatım oldu |
|
|
|
|
|
Bölümün eğitim-öğretim kalitesinin arttığını düşünmekteyim |
|
|
|
|
|
Bölümün yürüttüğü projelerin bölgeye olan katkılarını değerlendiriniz |
|
|
|
|
|
Öğrenciler bölümün eğitim-öğretim planlarının düzenlenmesi süreçlerine katkı vermektedir |
|
|
|
|
|
Mezunların mesleki başarılarını biliyorum |
|
|
|
|
|
Kamu, özel sektör ve üniversite işbirliği projelerine öğrencilerin katılımını değerlendiriniz |
|
|
|
|
|
Seyahat Turizm ve Eğlence Hizmetleri Bölümünün bir bileşeni olmaktan memnuniyetinizi değerlendiriniz |
|
|
|
|
|
1: Çok Zayıf, 2: Zayıf, 3: Orta, 4: İyi, 5: Çok iyi |